plissss ye, ini bukan lintah darat a.k.a ALONGkang tu ni betol2 nye lintah darat ni 2nd time aku jumpa benda alah ni buruk giler hahaha jarang sekali nak nampak benda alah ni kalau ujan InsyaAllah dia keluar la tgk garisan kat belakang dia tu, dia ngah merayap secara slowly "ensem tak aii?" kata lintah ini yewwwwww
found this BLOG waktu bw tadi syok giler sebab dia rajin kuar entry pasal discounts and free stuff ade sape2 tak suke barang pree ke?? hehehe klik picture si cantik julia roberts tu kalau nak sample free! klik kat link ni untuk simple tutorial dari tuan punya blog. me of cos la awal2 lagi dah join siap whasapp kasitau sibilings mesti LANCOME pelik kan apesal tetibe the ISHAK's ramai lak join pagi ni hehehehe takde due date yang official so, ape lagi JOIN la! ** mekaseh tuan punya blog ** :)
dah lama nak tulis pasal ni, tapi asyik tertangguh jek. 19 October 2012 time ni tengah hepi bangun tido teros sebok nak main panjat2 bantal padahal kepong ngan bantal tu sebab nak block jangan kasi jatuh akhir nya............ tetap jatuh! :( merah benjol kat dahi tu belom masuk 10 bulan dah jatuh katil Ummi pegi basuh tgn kejap je, sebab baru pas tukar pampers Amsyar tetibe dengar bunyi gedebuk, pastu suara Amsyar jerit nangesss kelam kabut keluar toilet menggigil badan bila tgk Amsyar terterap atas lantai dah la tinggi katil tu cepat2 dukung, peluk kuat2 biar Amsyar rasa selamat dalam dakapan Ummi tak stop berzikir untuk tenangkan dia asek sebut sori je kat Amsyar rase bersalah time ni kat tahap 100 kenapala Ummi tak dukung je Amsyar bawak pegi toilet? kenapa la Ummi tak letak je Amsyar kat bawah tu? kenapala Ummi letak gak Amsyar atas katil walaupon tau Amsyar tgh melasak? bawak Amsyar g dapur, amek ice cu...
Comments