sakEt nYe aT! NiH...!

dalam ati ni de macam2 rase....tatau camne nak cakap, nak cite pn tatau dari mane nak mule...

nak start dari name die?jumalani.....hurm, name pn dah pelik...sepelik org nye...
kawan dari skolah, 10 taun dah, cousin actually....tapi start baik since taun lepas (2008) dalam bulan 7....

igt agi 1st time kuar ngan die....time tu tak pk pape pn...igt as a cousin jek.....g zoo tepeng, pakai bj kaler putih rase nye.....ngan tudung kaler brown...baju die?tak pasan lak...

since tu kitorg maken rapat....tp thru msg jelah...al-maklum ar...jarak 5-6 ratus km...tipu la kalo kate tak jauh....

lame kelamaan, feel2 cousin tu dah jadi lain....actually...benda tu tak dirancang lgsg...tetibe he call me syg...i call him abg....ntah.....
the most important thing...tetibe gak famili aku jd cam giler kat die...bile diorg start aggp kitorg lain, pe yg kitorg de pn tros berubah jadi lain...

smp smlm, die teman kan aku g kedah....satu ari suntuk ngan die...cukup wat aku sedar pe yg aku rase kan pada die bukan skdr cousin atau kawan...its more than that...
ditambah ngan famili yg mendesak, pe yg de pd kitorg rase cam terlalu manis utk di buang pegi...

tapi malam ni die betul2 saket kan ati aku....
igtkan saje nak bincang pasal kite....nak jelaskan pe yg kabur...
but in the end....benda yg separuh jelas jd nye semakin hitam.....tatau camne nak cerahkan balik.....
die cakap insyaallah, kite akan kawen nxt year....but after few mins....'kalau jumpa yg lain, yg lebih baik...teruskan je...jgn tgg die..'

kalau ikutkan ati ni...dah confirm2 aku akan pegi jauh...tanak pk dah pasal lelaki yg tak macam lelaki....tapi sume cam terbantut bile pk kan pasal famili...

kalu bnd kecil camni die takleh handle, camne die nak handle famili kitorg nnt?
sakit pale tiap kali pk kan pasal ni....

die cakap aku pemarah....hurm....org mane yg tak marah klau jadi camni?
huuuu.....
manusia,manusia......

ntah ape la ujung nye cite giler ni...ntah kemane smpg nye...

hurmmmm.......

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.