mGG Yg Bz

mgg ni je 2x menteri dtg sini...dan baru td diorg gtau menteri akn base kat sini...mksd nye bertambah2 bz la aku nak m'arrange kan mkn minum die...haih, sgt tensen ok!

antara aku ngan fiancee...kitorg baik dah...

gaduh teruk gak ar.....aku stat msj dlu,and of coz la angin aku naik tinggi sbb die kasi alasan "saket pale+malas+bz+pe benda tah agi" as alasan tak msj.......dah aku saket ati, of coz la aku akan kuar kan ayat2 yg menyaketkan ati die....hehe
smp die ckp ngan aku "abg klau mrh pn takkan kuarkan ayat2 camtu kat syg...teruk sgt ke abg ni?" huuuu.....

sape soh wat aku marah...sia2 je kene....aku ckp ar die tu nyaketkan ati aku, aku nyampah kat die, aku bosan & macam2 agi ar.....kalo aku yg kene ayat tu pn mesti aku terase...hehe....tp aku kesah pe, aku kan ngah marah....siap aku ckp "org len agi amek berat psl syg dr abg"
bile aku ckp camtu terus die angin......aku cam takut lak bile die cam mrh, siap tny "bangga ke ckp camtu" aku diam tros pastu...hehe....maleh nak tmbh panas agik...

tp pas aku ckp sume tu aku tros ok, cam tak marah dah....b4 tu aku rase cam bengang giler, mendidih2 darah aku....maybe sbb gaduh tu a part of bincang+communication kot....ilang segala marah/bad mood aku....tak cam time aku tak contact ngan die aritu....even pastu cam de time2 yg kitorg tak msj, mood aku sgt ok....aku rase mmg tol ar aku windu kat die....tu yg mood aku teruk sbb aku rase cam nak sgt tau pe yg die ngah wat....nak sgt contact die...

sblm ni aku slalu gak pk tol ke choice yg aku wat ni...tol ke aku nak kawen ngan die......tp time kitorg gaduh aritu aku cam takleh kalo takde die...maybe kot syg aku dah maken kuat........

LUV U MR FIANCEE!

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.