duGaaN

hurm.....

usia kawen tak cukup sebln pn agik, dugaan smp dah...huu

tol la org cakap, usia awal2 ni mmg mase utk menguji pasangan tu...actually masalah ni takde la seberat mane, tp situation ni wat rase tak selesa....

aku ni jenis kuat majuk, die lak bkn jenis majuk...so maksudnye, aku majuk pastu pujuk diri sendiri...hehehe,,kan buang masa nama nye...

tatau la, keadaan mmg genting skrg..puncanye nak naik cameron jek...aku la yg mengait2 kan cite...ntah, tetibe aku rase die cam tanak tunaikan pe yg aku rase....pasal cameron ni dah lame aku tingin nak pegi tp tak dpt...aku takleh ar klau tak dpt pe yg aku nak...mule la rase nak ngamuk...hadoi....

tp kalini aku tak ngamuk, ckp lembut2 tp berbisa kot bagi die...hehe...aku ckp (msj actually) aku nak naik cameron gak lik kali ni, klau die tanak g takpe, aku nak g ngan wan...aku tingin nak mkn....huuu..br pasan, tu cam ayam seruan (!) mksd nye, die takde pn takpe janji aku dpt g...sptt nye aku takleh gune ayat camtu...aku kan wife org skrg, so kene ar mtk izin...huuu...nak wat cane..dah t'biase ngan care2 time bujang dlu....pastu leh lak die sound jgn smp die teman sape2 g cameron....aku sound lik "sape2 tu sape?kenal tak wan tu sape? " hahhaha..kasar kan ayat aku...adoyai...

tempoh mengenali masing2 ni mencabar sbnr nye....kitorg baru baik je ni...kelmarin (selase), arini kames....dingin cam ais batu jek...huu..hurm, sbb nye aku terase pasal nak naik cameron, sbb yg same yg terbawak2 smp arini...dari lik kawen aritu agik kau dah gtau aku tingin nak mkn wafel kat cameron, tp kitorg tak sempat naik...yelah, time tu aku ngalah ar sbb mmg byk benda nak kene settle, termasuk 2x outdoor...orait, xpe leh phm...br2 ni aku ckp dah aku nak naik...die dok ckp insy'lah cam tak iklas je nak pegi...alih2 time aku dok berpeluh ngah berdiri kat perbarisan die ckp takleh nak naik cameron sbb duit die abes byr pe benda tah...cam excited je nak kensel prog...terase weh!tu aku ckp ngan die, aku bkn nye ajak die g paris ke, london ke..aku just ajak g cameron yg jarak nye tak smp 2 jam dari ipoh.klau takleh tdo, kite lik ari ar....huuu,sedey!

lik dari keje, mmg aku diam ar....die lak takde lak tande2 nak pujuk aku...die try sembang la, tp aku tak layan sgt...yelah, sedey..last2 tgk tv, pastu die masuk tdo awal...bgn tdo pg sok nye, die tny aku nak mkn ke tak, aku ckp on jek...so kitorg bfast nasi lemak same2...aku pn dah mls nak marah, wat biase jelah, sembang...dah tau, mrh pn nak watpe...die camtu gak...smlm mmg ok ar, mule2 je cam awkward, tp pastu cam biase melayan gatai die....

start lik camni pg td, konon nak bincang tp at last terase lik...hadoi, tatau ar...die pn dah tak reply msj, terasa sgtla tu...huu....tp yg pelik nye aku tak rase pape lak...maybe sbb rase puas ati dah gtau pe yg de kat ati aku...tulah org ckp, luah kan perasaan ni cam satu terapi...pas kite ckp pe yg kite rase kite rasa puas...kite rase lapang..tp kesannye kat org tu???hurm...tu yg kene di pk kan....

tgk jelah pe nak jadi lik kang.....

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.