fALSe aLaRm

dua,tiga hari ni line tak bape ok, maybe sebab ujan berterusan
dah nak start tengkujuh memang camni la
dari pagi try nak update blog, ni haaa baru leh bukak

tu pun


huaaaaaa
tatau la leh lepas ke tak kuar nanti ni
ntah2 masuk draft jek

okeh, 
sbnrnye nak cite lain
suka nauu lari2 topik tau...huuu

smlm ber fb msgr ngn teman baik ku, ala2 bff la

kak ANN tu la...

camni bunyi msj kami tu


so nak dijadikan cerita petang smlm pas keje laju2 singgah guardian



beli benda alah ni la
up dengan kit kat sbb nak reward diri sendiri
hehehe


debar2 ok
 nak bayar pn segan2, cashier lak senyum2 tatau la senyum manis ke senyum sipi ke....huuu

tak peduli dah, dalam ati dok dup dap dup dap

oh lupe nak cite,
punca2 aku nak buat test ni sebab :

1. mini jerawat penuh kat dahi yg tak bape nk licin ni...huuu
serius, mmg byk giler.

2. pedih perut yg keterlaluan, esp waktu tgh2 mlm. b4 ni tak penah pon.

3. Amsyar terlampau melampau manja ngn aku 3,4 ari ni. pantang nampak muka tros menanges2 soh agkt

4. susu agak berkurangan klau compare to sblm ni

5. badan panas. bila bernafas pn leh rasa haba panas tu kalo letak tgn kat hidung

sume simptom2 ni aku rase dulu waktu aku prgnt kan Amsyar dolu (kecuali no 3 tulah)

pas beli barang2 tu cepat2 g amek anak kesayangan
sampai umah gerak Encik Suami soh tgk kan anak
kabo tah tahan nak terkucil sangat dah ni
seb baik Encik Suami menurut arahan...hehehe

malas nak bgtau pasal prgnt test tu, kang dia sebok same2 nak dok dalam toilet tu gak...kekeke

ni haaa bahan2 nye



tgg 5 min & result nye

jeng jeng jeng 

..

..

..

..

..

..

..

..

..





satu line aje 


-ve

huuuu...tatau la nak ckp rase camne pas dpt result ni

lega pn ade sebab belom masanya lagi

Amsyar kecik lagi kn
aku takut takleh nak handle pregnancy (segala mak datuk alahan tu) 
Abah Amsyar lak keje syif, so kebanyakan masa kat umah tu memang ada aku ngan Amsyar je
famili jauh, kalau aku tak larat sangat, takde sape yg boleh tolong
jiran2 memang ada, tp keluarga semangat dia lain sket kan :)

tapiiiiii

sedih pun ade....

sape tanak baby kn?

aku nak baby baru, nak sangat2

cium bau baby pn dah rase bahagia....hehehe

taun depan maybe?
bile abg Amsyar dah pandai jalan  :)

InsyaAllah


Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

ProSes tUkaR SuSu AmsYaR duRraNi