$aBtu Yg aGaK bZ



















pegi ptrjaya....tak jauh mane pn...
de ar dalam stgh jam kalo ikut hway MEX tu.....
semata2 utk bday "budak mutak" cam mama die panggil....hehehe

anak cousin aku......dah setaun ek airell..


















mak uda doa kan airell membesar bagai juara....hehhehe

owh....lupe, tajuk atas tu konon2 cam bz ek....huhu
sebab nye pagi tu aku kene masuk keje.....patut nye full day....

tp sebab bday ayel si budak mutak, aku halfday jek.....jadi ar.....nnt bile2 OT agik....
leh ar claim cuti wat g honeymoon nnt =P

malam kuar ngan kawan baik aku...zarah ngan kawan skolah kitorg dat...g tgk wayang cite SPY NEXT DOOR...camtu kot tajuk die...tak igt lak aku....
muvi kul 1045, abes tu g minum..smp umah dah kul 230.....

so....sunday means dok umah and redeem tdo =P


**pe kes Mr Future Hubby tak msg2 agik dari ptg smlm smp skrg.....de pompuan laen ke??haih~~~


Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.