aMaraH yG mAhA hEBat

aku saket ati......aku ngah marah sgt ngan Mr Future Hubby.....
kalo dpn aku, sumpah aku akan tampo die kuat2.....

aku saket ati smp rase nak baling sume benda kat dpn aku......
tp aku kat opis, aku takleh nak baling monitor dpn aku ni, aku takleh lempar dari tgkt 9 cpu yang dari putih dah tukar kaler itam nih......salah tu takut kene tindakan tatatertb.....

tapi sumpah aku tgh marah....dalam ati ni macam de api yang merah menyala....
aku camni ah kalo marah.....aku rase nak maki, aku rase nak carut....
tapi aku tau benda tu tak baik......tambah agi pada Mr Future Hubby....

skrg ni dgr name die pn aku marah....ikut ati rase macam tamau kawen ngan die, nak clash.....
aku tamau jumpa die smp bile2...

maybe ke sbb aku nak period eh??sbb mmg 2, 3 arini aku rase nak marah sume org....

ntah....tp yang pasti....

AKU MMG MARAH......!!

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.