kAbH! aLv!dHa NaA kEHnA


aku abeskan ari ahad ni ngan layan 3 industan muvi.....2 back to back, mujhe dosti karoge and om shanti om....which are mmg fabulous....tgk la camne pn....cite2 ni tak penah agi membosankan aku....

aku mmg peminat fanatik shahrukh khan....biar la pe pn org kate pasal die....aku leh senyum just dgn tgk die senyum....dlu time aku mude2 (skrg pn mude gak...hehe) bilik aku penuh ngan gamba SRK....jumpe megazine aku li, nmpk pic die kat paper aku gunting....cd2 cite die mmg aku li semue...lagu2 die semua aku hafal...smp satu tahap aku leh phm pe die ckp even tak tgk subtitle...wah, seriously mmg aku giler kat die....hehehe

aku suke die!!huuu

owh....back to topic asal....

kabhi alvida naa kehna - jgn sesekali ucapkan slamat tggl...


aku tgk without subtitle td, so takleh ar nak kate aku phm 100%...sket2 leh la...tp aku rase yg aku paham ar....diorg try ckp, arrange sndr idup kite....jgn base on pe pndpt org len...sbb in the end it all about us....

tak phm?takpe, meh aku kasi sinopsis sket....

SRK dah kawen ngan Pretty Zinta...on ari anniversary die, die g jmp mak die kat wedding Rani Mukherjee & Abishek Bachan.....nak dijadikan cite, die ternampak Rani dok kat kusi kat taman in her wedding dress...kire cam die lari dari wed tu ar....so, SRK ni kasi nasihat soh die time je si Abishek ni...cam grab jek cinte yg de tu...so, minah ni cam pk dari takde cinte, baik die time....mane la tau kot2 cinte tu akan wujud.....berkahwen la Rani ngan Abishek....
maleh lak aku nak cite pjg2....hahaha...tp ending nye, 7 taun kemudian SRK ngan Rani bersame....
haa....tak phm??takpe...dptkan cd Kabhi Alvida Naa Kehna yg original di kedai berhmpiran anda..hahahaha....

moral nye.....kalo korg nak kawen jgn pk sbb :
1) korg dah tue, so kene kawen skrg
2) mak pak korg bising soh kawen
3) korg takut kalo korg tolak yg ni...takkan de org len dah utk korg pasni
4) sian tgk muke sememeh mamat tu
5) tak tahan ngan mulut2 durjana luar sane tu

salah beb...!totally salah....korg tny dlu kat ati korg, ataupn as org Islam korg mtk petunjuk Allah...wat Istikharah....sbb kebahagiaan tu milik korg...kite sume tamau de 2nd marriage...kalo korg dah tol2 ready, kalo korg yakin die tu mmg utk korg / korg mmg utk die....then baru korg proceed....insyallah,,,korg akan bahagie......

layan.........!

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.