3 idiots


as dijanjikan..... (",)



makan sandwich sehat b4 stat muvi.......

ni lah TGV Capsquare....1st time aku g sini....ok gak tempat die....lengang jek...tenang jiwa raga aku....huuu




sebesar2 panggung tu....aku ngan kawan aku, zarah ni jek melayu yg tgk muvi tu...
segan gak woo mule2.....huuuu

tp bile muvi dah stat aku tak pandang dah kiri kanan....layan jek tgk muke comey amir khan tu...hehehe....

overall cite ni takde la se best yg aku expect....3 out of 5....ok la tu kan....

agak ke poyo an pn de gak.....tp takde ar teruk sgt....still leh layan.....

arini 12 jan 2010, premiere MY NAME IS KHAN.....sape minat SRK ngan KAJOL??angkat tgn!
sile pegi ke pagawam berhampiran anda mlm ni.....

aku janji akan kembali ke KL pas raye cine ni ngan azam nak serang TGV utk tgk cite tu...hehehe....

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

ProSes tUkaR SuSu AmsYaR duRraNi