jEm tErUk


macam yg korang tau....pas cuti umum confirm la jem teruk....

itula yg jadi kat aku.....elok2 perjalanan lik kl biase nye just amek mase 2.30 - 3.30 jam, tetibe jadi 5 - 6 jam....saket weh pinggang aku....

kete yg menggile menghala balik ke kl.....giler byk....!


seb baik ar mak abah aku nak anta aku lik kl...huhu...cayang giler ngan manusia2 ini.....


tp yg sedey nye, sok nye darah abah aku naik....abah baring kat katil jek sari suntuk, saket pale kate nye....terpakse ar diorg lik sok mlm nye..
abah aku nak wat check up kat klinik gomen yg slalu abah aku g kat kg tu.....sedey...huuu
tak sempat aku nak bermanje lame2....


ni time anta abah ngan mummy ku kat kl central....tiap kali anta diorg kat sini mesti sedey semacam.....kaca2 mate aku....
ntah, feeling die lain....
cam melepaskan org yg kite syg pegi jauh....walaupun kite tau akan ade pertemuan yg lain, dan jarak nye pn takde la jauh mane kan.....
tp sedey tu ttp de.....maybe sbb syg tu kuat.....kite harap org2 yg kite syg ni de depan mate kite slalu.....

so....appreciate la sume yg de ngan kite ni slagi leh...jgn smp kite menyesal ok.....!

to abah and mummy,
ati syg korg sesgt, takde tandingan...abah ngan mummy ttp di hati smp bile2 utk selama2 nye....

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

ProSes tUkaR SuSu AmsYaR duRraNi