pLaN yG TaK jAD!


dari smlm aku rancang arini nak cari baju utk majlis tunang aku bln 4 nnt.....saje cari awal sbb smp skrg aku lom decide kaler pe aku nak pkai utk sume hantaran.....sbb kan aku lom pilih kaler, akak2 aku pn lom leh tempah baju sedondon kitorg nanti.....huhu....cian2.....

kdai 1st yg aku pegi, design tak byk....biase jek....tak la smp tahap berkenan....so, decide nak g kdai yg len.....

otway nak g kdai len, nyah aku ckp jom sggh times square....so, kitorg end up kat COSMO, Berjaya Times Square....hahaha


ni beratur li tiket....


dah lame seh aku tingin nak masuk dlm ni, dlu penah ar aku masuk time blaja....tp time tu kuar dating ngan sorg mamat ni (sejarah dah, tlg jgn gtau Mr Future Hubby)...hehehe...
bile kuar dating, sah2 ar malu kan....time men game pusing2 pn jerit tak kuar suare....bapak control...tak feel lgsg time tu....
elok lak pas men satu game (shoot attack kalo tak silap aku, ok...aku tipu...SPACE attack...huu) die pening pale, gayat kate nye, tros lik umah....buang duit jek byr mahal2...seb baik die yg bayar....takde la aku nyesal sgt...hehehe

ni time nak masuk....excited giler...huhu

so, aku ngan nyah mmg maen giler2 ar kalini...huhu...abes sume game kitorg men....saket tekak aku jerit....haih, sumpah aku tamo main dah pasni....hahaha

1st game of coz la roller coster...wajib ok dtg sini men menatang ni.....terpanjang di msia kalo tak silap aku....gayat....salah satu penyebab aku saket tekak skrg ni...huuu



muke cuak aku.....muahahaha....

abes je ROLLER COSTER tu aku ngan anak buah aku men BUMPER CAR...aku igt kan benda ni senang nak control tau...yelah, name pn kete...aku ni dah 4,5 taun ber experience memandu...pe sgt la kete menan ni kan....tp sangkaan ku meleset....huhu...
payah gak ek nak control benda ni....isy, maleh aku nak pk dah konspep driving die...hehehe

korg tgk tu.....benda ni mmg diciptakan utk melanggar...pusing camne pn ttp kete tu nak tuju kat kete len...kalo kat jalan raye camni ah, takde manusia yg hidup kat dunia ni...confirm!


yg bawah ni lak aku lupe name nye....tp die cam ombak besar....mak aii, giler ah die pusing....mmg tol2 leh muntah...byk kali pusingan lak tu....nak muntah rase nye nak abeskan pusingan2 die.....huuu


game bawah ni : serius weh aku nak kasi nasihat sket ni.....kalo korg gayat, tak kire la gayat sket ke gayat byk ke....JANGAN naik menatang ni.....aku smp kuar air mate weh...huhu
giler2 nye seram....haih, imagine je dah wat aku rase nak muntah....siap mamat2 yg sblh aku, muke mmg stok brutal....tp diorg jerit smp kuar abes suare jantan....aku tak men2 korg....
mmg GILER2 nye giler....huuuu

name die DNA MIXER...mmg akan bercampur2 korg nye DNA smp berpinar2 mate...haha


paling dasyat bile pale korg de kat bawah, pastu die goncang2 smp korg rase nak jatuh....bawah tu dah ar mesin die.....kalo la seat belt aku tu terbukak, korg tlg ar gtau kat abah aku yg aku sayang abah aku sgt2.... =(

yg bawah ni lak name die DIZZY mende tah...huuu....sepening name die, camtu gak ar pening nye benda ni....dari rupe game ni mmg tak expect lgsg goyang die kuat....
aku igtkan game bodo2 sbb dari luar die cam goyang2 comey, sesuai utk budak2....

akak ngan anak buah aku....

aku pn dgn bangga diri ckp ngan anak buah aku :

sebelum naik :

aku : meh mak uda teman nazrin naik benda ni....tak gayat pn, biase jek..
anak buah : jom!


selepas naik :

anak buah : *tears* mak uda ckp tak gayat.....waa......
aku : *pening pale pusing tadi tak abes agi*

hahahaha....game die tak tinggi, tak gayat....tp goncang die tu mmg leh wat pening...
oooo....DIZZY IZZY rupe nye....mmg sesuai sgt la ngan name die.... =P

last game yg aku ngan akak aku men name die SPINNING pe tah....hehehe...sume game pn aku igt 1st name die jek....aku baca dah papan tanda die, tp turun je dari sume game ilmu aku sume ilang ntah ke mane...hehehe


haa, korg gtau sndr la...sesuai tak game ni ngan name die.....diorg pusing aku ngan nyah aku cam gasing jek weh....tinggi bkn men, dlm 10 tgkt kot....
yang penting pas men sume game di atas....game ni sap2 soi jelah...huu...berlagak lak...hehehe...aku bkk mate jek tgk pemandangan keliling....seb baik ar aku bkn jenis gayat....senyum2 puas jek aku turun sbb aku dah rase game len yg membunuh....

aku bangga! cewah...heee =P

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

ProSes tUkaR SuSu AmsYaR duRraNi