nGidaM

bukan baby, tapi barang baby!huuu


blender rosak, salah aku gak sbb goncang blender tu (sape soh carrot tu tamau hancur). tapi kasitau encik suami tetibe blender tu stop pusing. tatau awat. (okeh, tipu sunat!)


dalam kepala ade macam2 benda nak wat untuk amsyar. nak wat pumpkin puree, fruits puree. tapi blender rosak. sian anak aku kene makan ready made food. 


beli untuk amsyar smlm 


saba ye anak . nanti abah dah beli blender ummi masak sedap2 untuk amsyar. pinky promise!



aku ngidam benda ni la. ade sape2 nak hadiah kn? *wink wink*


tapi kalau dah takde arah sangat, yg ni pn boleh la. 






janji dapat beza kn blender dapur (yg guna untuk blend cili tu) ngan blender amsyar. walaupon org lain kata takpe, takde effect kat baby pon, guna je yg same, tapi as a mom, aku tetap was2, takut anak sakit perot. daripada aku was2, serabut kepala dok pikir jek, baik beli je satu utk anak. ati senang, jiwa tenang, amsyar kenyang...heeee


hailaaa gaji, cepat la masuk. nak beli blender!

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

ProSes tUkaR SuSu AmsYaR duRraNi