GaD0 d tGaNu

isu nye JELES.....

aku tak marah die nak jeles.....jeles tu kan tande syg....aku pn slalu gak jeles ngan die...tp yg aku saket ati sbb die tamau bincang....dok masam muke je smlm, diam spjg jln cam aku tak wujud je sblh die....

bile aku tny kenapa camni "takde pape, shoping barang je"....yelah, aku nmpk die ngah li brg...tp perlu ke li brg ngan muke masam.....2x tau aku tny, mule2 time die ngah pilih2 brg die tu, 2nd time kat meja mkn....pon same, wat muke poyo pastu tros diam....haih, hangin lak aku rase....

sblm ni bkn men agi ckp, walau pape pn jadi kite kene bincang, jgn masam muke, jgn wat tatau...alih2 die yg camtu....

puncanye?????

smlm ptg dak2 ni pjm kete g li barang kat mesra mall....."die tny sblm ni camne?nape tetibe skrg nak pjm kete...oo, sbb aliff yg mintak kan..." saket lak ati aku.....

aliff tu puncanye sbb aritu dlm msj aku men2 ckp nak sembg ngan aliff.dah die pn asek nak saketkan ati aku jek....tros aliff ni jd prob kat kitorg....padehal aliff ni br umur 22 jek, sebaya adik aku...takkan ar aku nak kat die..logik ar sket....waktu die amek aku mlm td, mule2 ok....pastu leh la plak aliff call kan...die nak mtk tlg amek tiket....tros ar mamat ni wat muke...ayat same ar die kuar, "slame ni leh je li sndr, nape skrg nak kene syg beli".....aku diam je ar....dah, nak ckp pe....pe la salah nye aku li kan , nak lik pn tempat same gak....ipoh....tupun aku tipu ckp afiq yg nak lik, klau aku ckp aliff mau agi teruk aku kene smlm....

smp skrg satu msj pn tak masuk agi, stat dr die anta aku lik mlm td ar...dlm kete tu pn dah mmg senyap sesgt....kalo aku tau camni baik takyah mtk tkr sini...dok kl agi best, takde nak masam2 muke...huuu....camne la aku nak wat die paham...aku ni satu2 nye pompuan kat sini, 10 anggota len laki....kalo aku tak baik ngan dak2 ni, ngan sape lak aku nak ckp??camne lak aku nak wat keje...kalo ar opis aku ni besar cam opis die maybe takde hal ar....leh je aku nak kepit ngan pompuan2 leh..masalah nye skrg, aku takde pilihan len. dah ar kat umah pn aku dok memerap dlm bilik, kalo sini pn aku dok diam tak bercakap...mau giler aku....

hadoi!~~

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.