Sy sGt b0$aN

hurm....nak ckp camne ek.....aku tak selesa dok sini...maybe sbb baru agik....tp dlu time mule2 smp kl takde lak rase camni....

ke mmg aku rase camni waktu mule2 dtg putrajaya....hurm, agak nye kot...sbb aku ssh nak rapat ngan org....tp bile rapat ssh lak nak lupe....haih!~~

osmet??hurm......takleh nak masuk sgt...maybe sbb diorg keje setempat, so overall tajuk perbualan diorg adalah petronas....takleh nak salah kan diorg ar, dlu topik perbualan aku ngan osmet pn jawi ngan anak2 k.sya jek...tu persamaan kitorg paling kuat.....sape la aku nak masuk antara celah2 perbualan diorg tu kan....

aku just harap rase2 tak slesa ni akan ilang....sume bnd2 ni wat aku sgt lemah ok!mood aku sgt mudah teruk....mule la rase nak nanges...hehe...kdg2 terpk nak nikah awal jek.....huuu....tp aku ngan en tng skrg pn dalam tempoh mengenali sbnrnye....aku tanak nikah awal ni menimbulkan prob utk kitorg....de certain part aku sndr rase tak slesa bile ade ngan die.....
tambah2 agi utk mase2 skrg ni....dlm diri aku cam mencari2 alasan utk aku jauhkan diri dari die....tulah masalahnye skrg ni, tujuan aku dtg sini sbnrnye nak rapat ngan en tng, tetibe pe yg aku rase kat die maken kurang....

Ya Allah, tlg la beri petunjuk pada ku....

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.