o$t aDamaYa


aku rase cite ni cam jadi fenomena...aku sndr tak penah rase cam giler2 sgt2 minat kat satu2 series (tak termasuk omputih nye cite la..huu)...ok, camni la yg betul...aku tak penah minat kat satu2 series MELAYU cam aku minat cite ADAMAYA ni....

even cite ni sequence dari film I'M NOT SINGLE, tp ntah la...maybe sbb aku rase film tu gedik kot...aku tak suke Prof Razak Mahaiden tu....cite sumpah poyo....tp yg ni len....

aku suke hero die....SEIN @ ADAM sgt ensem ok...!LISA SURIHANI @ MAYA ...hurm, where to start, she's gorgeous.....sgt2 cantik, kulit die, muke die, bdn die....dah lame aku suke tgk die..sgt perfect ok bile diorg gabung dlm cite ni.....then yg paling, paling, paling....paling aku suke dlm cite ni of coz la ARMANI! sgt comey!!!cam tol2 anak diorg jek.....suke bile tgk cite smlm die ckp "tanak mama, tanak...tanak" bile papa die gtau mama nak amek die dr school...hehe....sgt comey ok!

aku nak post lagu, tp cam takleh save lak dari youtube...ni nak paste la url, so nnt bile2 cam bace blog ni leh tgk pe yg aku suke dlu...hehe



Yang Terindah - Dakmie

Tajuk Lagu : Yang Terindah
Oleh : Dakmie
Ost : I’m not Single (Filem Melayu) / ADAMAYA
Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

Comments

Popular posts from this blog

BIOLAC fOr aMsYaR

BiLa HaTi BeRbiCaRa

Assalamualaikum.